خانه / بازاریابی٬تبلیغات٬فروش / چرا کمپین‌ های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟

چرا کمپین‌ های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟

چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ حسین طاهری بنیانگذار و مدیر آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش در برنامه کلید به سوالات آرش سروری پاسخ می دهد.

نوشته چرا کمپین‌ های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ اولین بار در حسین طاهری. پدیدار شد.


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

قسمت بیست و دوم رکاب : بازاریابی محتوا

دانلود ویدیو کامل قسمت بیست و دوم سریال رکاب دانلود فایل صوتی قسمت بیست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *