خانه / بازاریابی٬تبلیغات٬فروش / ششمین همایش مدیران الماسی

ششمین همایش مدیران الماسی

ششمین گردهمایی مدیران الماسی با موضوع ایده‌های سودآور و راهکارهای توسعه کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک در روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در سالن همایش‌های بین المللی اصفهان سیتی سنتر و با حضور مدیران برتر کسب و کار ، کارآفرینان ، اساتید و برندهای برتر کشور برگزار خواهد شد.


 

در زیر نام سخنرانان این گردهمایی همراه با توضیحات آمده است :

نام سخنران  معرفی سخنران محوریت سخنرانی
استاد حسین طاهری – مدیر و موسس آژانس تبلیغاتی ۱۲۸
– مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان
– آموزش بیش از ۴۸۰۰ مدیر برتر کشور
– خالق ۳۸ برند معتبر داخلی و خارجی
– مشاور برند و توسعه بازار ۳۸۰ کمپانی معظم ایران

بازگشت قبیله ها در عصر مجازی

• بررسی رفتار مصرف کننده در فضای آنلاین
• نقش UI و UX در ارتباط فعال و اثر بخش مشتری
• عناصر تشکیل دهنده ارتباطات در فضای آنلاین
• فیلترینگ ارتباطات غیر موثر
• نقش حواس پنجگانه در تصویر ذهنی
استاد فرزاد مقدم – دانش آموخته مدیریت برند و تبلیغات بازرگانی
– استراتژیست برند و مشاور ارشد کسب و کار در حوزه برندسازی
– طراح برند و مدرس دوره های مدیریت برند و کمپین نویسی تبلیغاتی
– طراح برنامه برندسازی و تبلیغات
– مترجم و مولف کتاب

استراتژی های برندسازی موفق در فضای دیجیتال

• بررسی مفاهیم برندینگ دیجیتال
• تکنیک طراحی هویت در فضای دیجیتال
• سه اصل اجرایی برندسازی دیجیتال
• روش طراحی مدل ذهنی دیجیتال
• بررسی و مشاهده چند نمونه کاربردی و مورد مطالعاتی
استاد سعید محمدی – سخنران، نویسنده، مدرس و مربی کسب و کار و توسعه فردی
– فارغ التحصیل دوره بیزینس مستری و لایف کوچینگ
– موسس استارت آپ یک تبلیغاتچی (فعال در حوزه کانتنت مارکتینگ)
– فعال در حوزه توسعه کسب و کار و تربیت سخنران و مدرس
– مترجم و نویسنده کتاب

مروری بر تحول دیجیتال و الزامات مدیریت منابع انسانی

• برای واحد دیجیتال کسب و کار خود چه کسانی با چه مهارتهایی استخدام کنیم؟
• انگیزش نیروی انسانی شاغل در واحد دیجیتال کسب و کار
• چگونگی طراحی سیستم حقوق و دستمزد در واحد دیجیتال کسب و کار
• ارزیابی عملکرد نیروهای شاغل در واحد دیجیتال کسب و کار با استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای آنلاینی و مورد مطالعاتی
استاد مهدی ناصری – دکتری مهندسی سیستم ها
– کارشناسی ارشد تجاری سازی فناوری
– دانش آموخته موسسه بلاک چین دانشگاه British Columbia
– مدیر اجرایی شرکت تضامنی صرافی آرمانی
– دارنده مدال طلا جشنواره اختراعات ژنو
– برگزیده جشنواره جوان خوارزمی

انقلاب صنعتی چهارم

• از مبادله ی کالا به کالا تا بیت کوین(مروری بر تاریخچه پول و تبادل سرمایه)
• راهکار بلاک چین برای اعتمادسازی میان طرفین
• راهکاری برای اعتماد، چگونه آینده جهان و کسب و کار با بلاک چین متحول می شود(مثال های کاربردی)
• ریسک های بلاک چین و رمز ارز ها
• در ایران چه خبر است؟
• قانونگذاری بیت کوین و سایر رمزارزها در ایران
• ماینینگ / چشم انداز سود دهی، وضعیت فعلی بازار و تولید
• روش های خرید و فروش بیت کوین در ایران
استاد حمیدرضا محمودی – مشاور، طراح و مجری کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی
– مشاور در حوزه ورود کسب و کارها به بازار دیجیتال
– مدیر عامل و عضو هیئت مدیره آژانس تبلیغاتی فست کلیک
– دارای ۲۰ سال سابقه در حوزه فروش و بازاریابی و ارایه دهنده راهکارهای کسب و کارهای اینترنتی
– مالک و سهامدار وب سایت ها و پلتفرم های: ویدیوبوم، نی نی سایت، بازتاب، نوا، کلیک، گیم، تجارت نیوز، تی وی پلاس و پلتفرم آموزشی ویدان

مهندسی محتوای ارزشمند

• چگونگی تولید محتوای ارزشمند
• عوامل مهم در تولید محتوای ارزشمند
•اعتبار اجتماعی (Social currency)
•محرک ها یا زنجیره ها
•احساسات
•عمومیت
•ارزش کاربردی
•داستان سرایی

 

ششمین گردهمایی مدیران الماسی :

  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
  • از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰
  • سالن همایش‌های بین المللی اصفهان سیتی سنتر

نوشته ششمین همایش مدیران الماسی اولین بار در حسین طاهری. پدیدار شد.


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

اصول برندسازی شخصی برای تجارت

تفاوتی ندارد که برای خودتان برند بسازید یا برای کالا یا خدماتی که ارائه می‌کنید.  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *